ایرانسل

ساخت وبلاگ

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل در 27 شهریور ماه 1398 مدیر عامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند، و حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی نشستی در رابطه با همکارهای دو طرف در حطیه ی تولید محتوا برای فضای مجازی با محوریت جوانان،مذاکره کردند.

•	اپراتور ایرانسل و سازمان تبلیغاتی اسلامی همکاری خود را گسترش دادند

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

طی این نشست که در محل کار حجت الاسلام محمد قمی برگزار شد، مدیرعامل شرکت سیم کارت ایرانسل ضمن تأکید بر لزوم توجه، سرمایه گذاری و اختصاص منابع به موضوع فضای مجازی گفت: «ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور نیازمند همراهی مجموعه‌های بزرگ و خوبی مثل سازمان تبلیغات اسلامی برای فعالیت هرچه گسترده‌تر در زمینه‌های محتوایی فضای مجازی است

طی این نشست طرفین در خصوص کلیات زمینه‌های همکاری به تفاهم‌های اولیه رسیدند تا پس از انجام کارشناسی‌های لازم در کارگروه‌های تخصصی، درباره زمینه‌های همکاری آتی، در نشست بعدی، تفاهم نامه‌ نهایی امضا شود

.وی ادامه داد: «ایرانسل آمادگی همکاری کامل با مجموعه فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی را دارد تاشرایط برای تأثیر گذاری بر جامعه مهیاتر شود

همچنین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به لزوم فعالیت بیشتر در حوزه فرهنگ سبک زندگی گفت: «سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت‌های زیرساختی مناسبی دارد که آماده به اشتراک گذاری آن است تا فایده و خیر آن به مردم برسد

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 259 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 13:50

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی ایرانسل،بعد از انتشار خبرهای درباره مسائلی مالی بین ایرانسل و باشگاه استقلال،اطلاعیه ای پیرو خبرهای منتشرشده در مورد تعیین تکلیف مسائل مالی بین این شرکت وباشگاه استقلال لازم به شفاف سازی است.ایرانسل تا پایان مرداد ماه 1398 ۱۹۸میلیارد ریال پیش‌پرداخت تسویه نشده به باشگاه استقلال داشته و هیچ‌گونه بدهی به باشگاه استقلال ندارد.
شفاف‌سازی ۱۹۸ میلیارد ریال پیش‌پرداخت‌های تسویه نشده ایرانسل به باشگاه استقلال

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.

باشگاه استقلال از محل درآمد سامانه هواداری ۳۰۳۰، پیش‌پرداخت‌های دریافتی خود از ایرانسل را تسویه و مستهلک می‌کند که از مجموع پیش پرداخت‌ها در حال حاضر ۱۹۸ میلیارد ریال باقی مانده است. با توجه به مصاحبه‌های مدیران باشگاه استقلال علیه اسپانسری ایرانسل، متأسفانه درآمدهای سامانه هواداری باشگاه استقلال رو به کاهش است.مبلغ تاکنون در دوره‌های مختلف، پیش‌پرداخت‌هایی به باشگاه‌ استقلال داده شده تا مشکلات این تیم برطرف شود. در آخرین نوبت، در تاریخ ۲۲ خردادماه سال جاری، ایرانسل ۱۰۰ میلیارد ریال به این باشگاه پرداخت کرده است. از مجموع پرداخت‌های ایرانسل به این باشگاه، هنوز ۱۹۸میلیارد ریال مستهلک نشده است.

همچنین لازم به تاکید است که حساب‌های مالی فی‌مابین با باشگاه استقلال کاملاً شفاف بوده و به صورت دوره‌ای برای باشگاه و مقام عالی وزارت ورزش وجوانان ارسال می‌شود و همچون گذشته آمادگی هرگونه بررسی مشترک بر روی جزئیات آن وجود دارد
 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 291 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 15:43

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل در 27 تیر ماه 1398 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی به همراه هیات همراه از کشورهای عراق،ارمنستان،جمهوری آذربایجان و قطر، بازدید نمایشگاه الکامپ 2019 را ازغرفه ایرانسل،در سالن 38 نمایشگاه شروع کرد.

آذری جهرمی بازدید نمایشگاه الکامپ 2019 را از ایرانسل شروع کرد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.

در این بازدید دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، ضمن عرض خیرمقدم به مهندس آذری جهرمی و هیأت همراه، دستاوردهای جدید ایرانسل نظیر رشد مصرف دیتای مشترکان را شرح داد و به ارائه توضیحاتی در خصوص معرفی خدماتی نظیر VoLTE، VoWiFi، اینترنت پرسرعت همراه LTE و ثابت TD-LTE، تلویزیون اینترنتی ایرانسل(لنز)، اپلیکیشن و سیم‌کارت کودک، «ایرانسل من» و حساب چندکاربره برای مشترکان، پرداخت.
در این دیدار، هیأتی متشکل از وزرای ارتباطات کشورهای عراق، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، قائم مقام وزیر ارتباطات قطر، معاون دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات (ITU)، دبیرکل اتحادیه مخابراتی کشورهای آسیا و اقیانوسیه (APT) و دبیرکل اتحادیه وزرای ارتباطات کشورهای مشترک المنافع (RCC)، رئیس نظام صنفی رایانه‌ای کشور، معاونان وزیر ارتباطات و مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه نیز در کنار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ از پنجشنبه ۲۷ تا یکشنبه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸، پذیرای بازدیدکنندگان است.


مدیرعامل ایرانسل، همچنین در خصوص راهکارها و خدماتی که ایرانسل در زمینه اینترنت اشیاء، شهر هوشمند، خدمات پرداخت الکترونیکی و سیم‌کارت NFC، خدمات ابری و WiFi شرکتی ارائه می‌دهد توضیحاتی را ارائه کرد.

ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ غرفه‌های جداگانه‌ای در سالن‌های ۶، ۸-۹، ۱۸، ۲۷ و ۳۸ و محوطه نمایشگاه را برای ارائه و معرفی خدمات خود، در نظر گرفته است.
 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 279 تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1398 ساعت: 13:35

بر اساس خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،کاربرانی که تا به حال از مودم های وایمکس با تکنولوژی نسل 2 اینترنت ثابت استفاده می کردند تا اواخر اردیبهشت ماه 1397 فرصت دارند تا مودم های خود را با  TD-LTEکه از نسل های 4 و 5 اینترنت ثابت را پشتیبانی می کند،تعویض نمایند.
ارائه سرویس وایمکس ایرانسل تا پایان اردیبهشت ماه

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

ایرانسلی‌ها از دو روش زیر می‌توانند اقدام به تعویض مودم‌های خود کنند:

  1. مشترکان می‌توانند با مراجعه به وب سایت ایرانسل، قسمت "مودم"، بخش "تعویض رایگان مودم وایمکس با TD-LTE" و با وارد کردن شناسه وایمکس و نشانی MAC مودمی که در اختیار دارند، مودم وایمکس خود را با مودم TD-LTE عوض کنند. (شناسه وایمکس خود را می‌توانید از طریق یکی از سه روش مراجعه به قرارداد خرید، پیام‌های دریافتی مربوط به تمدید بسته اینترنت و یا مراجعه به قبوض دریافتی شناسه وایمکس خود را به دست آورید).
  2. مشترکین می‌توانند برای تعویض مودم خود از خطوط ایرانسلی با شماره 600 و از خطوط غیر ایرانسلی با شماره 09366000000 تماس بگیرند.

باید بدانید که تعویض و تحویل مودم‌های وایمکس با مودم‌های TD-LTE رایگان بوده و مشترکان متقاضی تعویض این مودم‌ها فقط هزینه بسته اینترنت درنظر گرفته شده را می‌پردازند. مبالغ موجود در حساب‌های وایمکسی که فعال بوده‌اند نیز پس از طی مراحل تعویض به حساب مودم‌های TD-LTE مشترکان بازگردانده خواهد شد.

مشترکانی که از این فناوری استفاده می‌کنند، می‌توانند در هر یک از این شهرها، از آخرین تکنولوژی اینترنت ثابت بهره‌مند شوند.

ایرانسل مردادماه 1395 شبکه اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE) خود را به عنوان نخستین شبکه ارائه دهنده TD-LTE در کشور به بهره‌برداری تجاری رساند و تا کنون 146 شهر را تحت پوشش خود قرار داده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 274 تاريخ : يکشنبه 24 شهريور 1398 ساعت: 13:56

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور سیم کارت ایرانسل،فوتبالیست های نوجوان منتخب کمپ ایرانسل-لالیگا،این تیم 17 نفره برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی 10 روزه رایگان عازم اسپانیا شدند.افراد انتخاب شده از رده سنی 11 تا 13 ساله استان های مختلف می باشد.این بازیکن ها طی دوره ی شش گانه کمپ ایرانسل-لالیگا زیر نظر مربیان لالیگا تمرین کرده اند و توسط مربیان خبره برگزیده شدند.

شروع اردوی منتخبان کمپ ایرانسل-لالیگا در اسپانیا

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.

سه نفر از اعضای این تیم، از نوجوانان و کودکان کار «لیگ پرشین» هستند.

بازیکنان حاضر در تیم منتخب کمپ ایرانسل-لالیگا، از اهالی شهرهای سرباز (استان سیستان و بلوچستان)، اصفهان، رضوانشهر، مس سرچشمه، تهران، تالش، مشهد، بابل، جویم، دوگنبدان، میاندوآب، آبادان و تبریز هستند. کمپ‌های ایرانسل-لالیگا، در هر دوره، پذیرای بازیکنان مستعد فوتبال از اقصی نقاط ایران بود.

کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا، پیروتفاهم نامه میان ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان برگزار شده است.

انجام سه بازی دوستانه با تیم‌های نوجوانان «خیرونا»، «اتلتیکومادرید» و «لگانس»، بازدید از شهرهای بارسلون و مادرید، حضور در ورزشگاه‌های «نیوکمپ»، «سانتیاگوبرنابئو» و «واندا متروپولیتانو»، بازدید از مقر لالیگا و ملاقات و تمرین با سفیر لالیگا، تماشای یکی از مسابقات لالیگا میان تیم‌های «لگانس» و «ویارئال» و آشنایی با امکانات حرفه‌ای فوتبال اسپانیا از جمله برنامه‌های این اردوی تدارکاتی است.

در پایان این دوره نیز به تمامی بازیکنان منتخب گواهی ویژه حضور در این دوره، ارائه می‌شود.

۶ دوره این کمپ استعدادیابی، با حضور بازیکنان و سفیران لالیگا نظیر «لوئیس گارسیا»، «ژولیو باپتیستا»، «گایزکا مندیتا» و «کریستین کارمبو» در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوت تیم ملی و باشگاه‌های ایران برگزار شده و ۴۲۰ نوجوان مستعد، پس از طی مراحل آموزشی لازم، مدرک حضور در کمپ را دریافت کردند.

در فراخوان این کمپ‌ها، با هدف ارائه امکانات به همه بازیکنان مستعد از تمام شهرها و مناطق ایران، از تمامی علاقمندان درخواست شده بود تا ویدیویی کوتاه از بازی فوتبال فرزندشان را به ایرانسل ارسال کنند. طی دوره‌های شش‌گانه برگزاری این کمپ، در مجموع بالغ بر ۵هزار ویدیو به ایرانسل ارسال شد که هیأت داورانی متشکل از پیشکسوتان فوتبال ایران، از جمله احمدرضا عابدزاده، فرشاد پیوس، محسن خلیلی، خسرو حیدری، علیرضا مرزبان، مهدی پاشازاده، رحمان رضایی و کتایون خسرویار این ویدیوها را بررسی کردند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,فروش سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 268 تاريخ : پنجشنبه 21 شهريور 1398 ساعت: 13:26

بر اساس گزارش های اعلام شده برای اکثر کاربران گجت های همراه داشتن اینترنت خوب با سرعت بالا یک ضرورت به شمار می آید.در حال فرض کنید شما علاوه بر موبایل تلفن همراه ،یک تلبت نیز دارید و هر دو قابلیت قبول سیم کارت را دارند در واقع اگر بخواهید به طور هم زمان اینترنت هر یک از اپراتور ها را راه اندازی کنید مجبور به فعالسازی اینترنت و بسته های اینترنتی برای هر دو سیم کارت می باشید.اپراتور دوم کشور ایرانسل برای نخستین بار در کشورمان ایران اجازه اشتراک بسته های خریداری شده بین سیم کارت های اعتباری خود را امکان پذیر کرده است

ایرانسل بسته های اینترنت قابل اشتراک برای مشترکین خود ارائه کرده است

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

به کمک این سرویس که "حساب چند کاربره" نام دارد یک نفر می تواند با خرید بسته اینترنتی دلخواه ، چند سیم کارت اعتباری ایرانسل دیگر را نیز تحت پوشش قرار دهد تا بقیه افراد نیز از همان بسته استفاده نمایند. به طور مثال در یک خانواده ، پدر خانواده می تواند یک بسته اینترنتی خریداری کند و آنرا بین اعضای دیگر خانواده به اشتراک بگذارد.

کدهای دستوری مربوط به حساب چند کاربره

کاربران می توانند با استفاده از کدهای دستوری جدول زیر عملیات های مختلف را انجام دهند :

کدهای دستوری حساب چند کاربره

عملیات

کد دستوری

فعالسازی

۱#*۳*۴۰۰*

غیرفعال کردن

۴#*۱*۴۰۰*

افزودن زیرشاخه

۱#*۲*۱*۴۰۰*

راهنما

۴۰۰#*

نکات مهم درباره سرویس حساب چند کاربره

۱- این سرویس در حال حاضر فقط برای سیم کارت های اعتباری است.

۲- سرشاخه می تواند نفرات دیگر را برای استفاده از بسته انتخاب کند.

۳- سرشاخه برای استفاده خودش از بسته باید لازم است شماره خود را به عنوان زیرشاخه نیز معرفی کند.

۴- در صورتی که یک زیرشاخه در حال استفاده از یک بسته اینترنتی دیگر باشد ، اولویت با بسته چند کاربره است.

۵- مجموعه استفاده تمام کاربران از حساب چند کاربره کسر خواهد شد.

۶- در حال حاضر بسته های افزایشی ۲ ، ۵ و ۲۰ گیگابایتی برای سرویس حساب چند کاربره وجود دارد.

۷- اطلاعات جدید و تکمیلی علاوه بر وب سایت رند در سایت رسمی ایرانسل نیز اعلام خواهد شد.

پیشنهاد می شود برای جلوگیری از هر مشکلی ، از کد #۴۰۰* استفاده شود

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 260 تاريخ : يکشنبه 17 شهريور 1398 ساعت: 15:24

با توجه به گزارش های اعلام شده، در 13 شهریور ماه 1398و به گفته ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی،قرار است بر اساس مذاکرات صورت گرفته بین کشورمان و عراق درباره ی مکالمات میان دو کشور دارد اربعین 1398 کلیه تماس ها و مکالمات تمامی اپراتور ها سیم کارت (همراه اول، ایرانسل، رایتل و غیره)میان دو کشور به صورت رایگان باشد.

وزیر ارتباطات: مکالمات در اربعین به صفر می رسد.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل میتوانند به مراکز معتبر مراجعه نمایند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: سیگنال‌های اولیه مثبت است اما تا روی کاغذ بیاوریم، باید این مذاکرات ادامه داشته باشد تا بتوانیم به نتیجه برسانیم.  

آذری جهرمی در پاسخ به سوالی در خصوص تحریم حوزه صنعت فضایی ایران، گفت: می‌گفتند شخصی رفت گواهینامه بگیرد و مرتبا امتحان می‌داد و قبول نمی‌کردند و سپس سوار ماشین شد و پلیس گفت گواهینامه؟ او نیز گفت مگر گواهینامه دادی که می‌خواهی؟ حال امروز آمریکایی‌ها در عرصه صنعت فضایی چه چیزی به ما داده بودند که حالا بخواهند ما را تحریم کنند؟ این تحریم‌ها به درد خودشان می‌خورد.  

جهرمی امروز 13 شهریور 98  ضمن حضور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت:  تهیه و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برعهده اپراتورهای عراقی است. همچنین تیم مذاکراتی ما هفته آینده پس از تاسوعا و عاشورا عازم عراق خواهند شد تا پیگیر موضوعات شوند.

وی تصریح کرد: بحث بهبود مسیر ارتباطی و توسعه شبکه مدنظر بوده است، البته سال پیش نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 256 تاريخ : پنجشنبه 14 شهريور 1398 ساعت: 14:15

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،اختتامیه چهارمین دوره جشنواره بازی سازان ایران برگزار شد ودر راستای پشتیبانی این اپراتور از بازی سازان ایرانی با هدف گسترش فعالیت روابط ایرانسل با توسعه دهندگان صنعت بازی و حمایت از بازی سازان ایرانی، در سالن همایش های بین المللی رایزن برگزار شد.این همایش بعد از برگزاری پیش رویدادها در آکادمی گیم ایرانسل انتخاب شدگان خود را شناخت.

چهارمین همایش بازی سازان مستقل ایران با پشتیبانی ایرانسل برگزار شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

«آکادمی گیم ایرانسل» با هدف گسترش روابط شرکت سیم کارت ایرانسل با توسعه دهندگان صنعت بازی و حمایت از بازی‌سازان تشکیل شده است تا با ارائه زیرساخت‌ها و آموزش‌های لازم امکان رشد کیفی، کمی و تجاری سازی محصولات را فراهم کند. از همین رو، در جریان برگزاری پیش رویدادها، فرصت‌هایی برای آشنایی بازی‌سازان حاضر با سرمایه‌گذاران نیز ایجاد شد.

در این مراسم، بازی آن سوی باران به عنوان بهترین بازی سال و بهترین بازی از دیدگاه گیم دیزاین، بازی گیج به عنوان بهترین بازی از دیدگاه ایده و خلاقیت، بازی ارباب جنگ به عنوان «بهترین بازی از دیدگاه فنی و بهترین بازی از دیدگاه موسیقی و صدا بازی شاه دزدبه عنوان بهترین بازی از دیدگاه هنری، علیرضا خزاعی برای بهترین نقد بازیو مرتضی سوزبان به عنوان بهترین طراحی کاراکتر با تولید کاراکتر Action Characters، انتخاب شدند.

همچنین عنوان «بهترین بازی نامه» این دوره جشنواره بازی‌سازان مستقل ایران به «تقلب در بازی‌های رایانه‌ای ممنوع» رسید. در این مراسم چهارمقاله به عنوان «بهترین مقالات ارائه شده» نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

چهارمین دوره جشنواره بازی‌سازان مستقل ایران با حمایت ویژه ایرانسل، به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، توسط انجمن بازی‌سازان مستقل ایران برگزار شد

 علاوه بر این، در این مراسم هشت تیم از شرکت‌‌کنندگان جشنواره در برابر سرمایه‌گذاران به معرفی محصول و نیاز به سرمایه‌گذاری و آینده آن پرداختند و دو تیم «انعکاس تاریک» و «Airplane Story» از نظر هیأت داوران به عنوان بهترین ارائه‌ها انتخاب شدند. 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,فروش سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 274 تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1398 ساعت: 17:01

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این همکاری در راستای در اختیار گذاشتن هم زمان سرعت و تکنولوژی با قیمت متناسب برای آند دسته از کاربرانی عرضه شده که قصد دارند از اینترنت همراه پرسرعت،روی یکی از جدیدترین موبایل های همراه در بازار موبایل یهره مند شوند.

همکاری اپراتور دوم و هواوی در ارائه گوشی‌ اقتصادی

افرادی که طی این طرح از طریق درگاه‌های فروش سیم کارت ایرانسل اقدام به خرید گوشی هواوی Y5 کنند، همراه با آن یک عدد سیم کارت دائمی ایرانسل، ۲۰ گیگابایت اینترنت برای ماه اول و ۱۲ گیگابایت اینترنت برای ۶ ماه بعد (ماهانه ۲ گیگابایت) نیز دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، کاربرانی که تا ۶ ماه بعد از راه اندازی سیم کارت ایرانسل در شبکه فعال باقی بمانند، به طور خودکار در قرعه کشی بسته‌های ۱۰۰ گیگابایتی سالانه شرکت داده خواهند شد.

گوشی‌های Y5 یکی از جدید‌ترین محصولات شرکت هواوی است که در آخرین ماه سال ۲۰۱۸، در رده محصولات اقتصادی، اما با کیفیت این شرکت وارد بازار شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی و نمایشگر تمام صفحه با رزولوشن ۲۹۵ پیکسل در هر اینچ است.

به طور پیش‌فرض، با استفاده از سیم کارت دائمی ارائه شده همراه  این گوشی‌،  اپلیکیشن‌های «ایرانسل من»، برای کنترل حساب کاربری توسط مشترک و «لنز»، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، برای مشترکان قابل استفاده است. کسانی که این گوشی‌ها را تهیه می‌کنند، بعد از فعال سازی سیم کارت خود به صورت دوره‌ای، پیشنهادهای ویژه‌ای برای  استفاده از برنامه های کاربردی و تهیه بسته‌های اینترنت دریافت خواهند کرد.

گوشی‌های Y5 از طریق درگاه فروش آنلاین ایرانسل به وب سایت و یا از طریق تماس با شماره ۶۰۰ از شماره‌های ایرانسلی، یا تماس با شماره ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از شماره‌های غیر ایرانسلی، در دسترس است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,فروش سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 324 تاريخ : يکشنبه 10 شهريور 1398 ساعت: 14:37

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،در مراسم 23 پروژه اپراتور ایرانسل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمود واعظی،این شرکت را بزرگ ترین اپراتور دیتای کشور معرفی نمود.وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تبریک به پرسنل شرکت سیم کارت ایرانسل برای دستاورد بزرگ از نگرانی اش برای عقب ماندگی ایران در 4سال اخیر سخن گفت و اینکه در حال حاضر فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در مسیر درست و هدف مند قرار دارد  کلیه امور و کار به درستی در حال انجام است.

سخنرانی محمود واعظی در مراسم افتتاح پروژه های ایرانسل

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند

وی گفت: میزان مصرف دیتا و حجم داده‌ای که کاربران ایرانسل در کشور استفاده می‌کنند این شرکت را به بزرگترین اپراتور دیتای ایران تبدیل کرده است. امروز در این زمینه مسابقه‌ای در کشور به راه افتاده است و هر زمان اپراتوری فکر کند وظیفه‌اش تمام شده و دست از تلاش بردارد آن روز، روز مرگ آن اپراتور خواهد بود. ایرانسل باید تلاشش را در این پروژه‌ها بیشتر کند. همچنین داشتن یک شریک خارجی موفق برای شرکت‌هایمان چه در دوران تحریم و چه پس از تحریم آن هم درایرانسل یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.


شرکت ایرانسل قبل از آغاز نمایشگاه تلکام و درحضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از 23 پروژه خود با عناوین توسعه‌ بخش شبکه‏های مترو و انتقال، توسعه شبکه های دسترسی و رونمایی از بیست و پنج هزارمین Node پهن باند شبکه ایرانسل، توسعه شبکه IXP، توسعه شبکه CDN، توسعه شبکه IP، توسعه مراکز داده و میزبانی داخلی، توسعه زیرساخت‌های مدیریت دسترسی اینترنت و رونمایی از Gateway اهواز و اصفهان، بهره برداری از مرکز عملیات امنیت شبکه، مدیریت منابع شبکه، بهره برداری تجاری از اولین شبکه  گسترده NB-IoT در ایرانسل، رونمایی از تلویزیون اینترنتی لنز بر بستر وب (Web TV)، رونمایی از تعرفه و پیشنهادهای جدید سیم کارت‌های دائمی، رونمایی از پلتفرم جذب مشترک برروی تبلیغات آنلاین، رونمایی از پلتفرم پرداخت مستقیم سرویس های دیجیتال، رونمایی از برنامه‌های کاربردی، رونمایی از سرویس تبلیغات هدفمند بر بستر تلفن همراه، رونمایی از خدمات Cloud PBX، رونمایی از خدماتHotline ، رونمایی از خدمات دولت الکترونیک، رونمایی تجاری از راهکارمدیریت ناوگان حمل و نقل و مدیریت ماموریت‌‌ها، بهره‌برداری تجاری از هسته شبکه ابری NB-IoT بر بستر 5G، بهره‌برداری تجاری از هسته شبکه ابری مبتنی بر NFV/SDN و بهره‌برداری آزمایشی از اولین شبکه رادیویی مبتنی بر تکنیک‌های 5G رونمایی کرد.

ما به عنوان دولت بستر خروج یا سرمایه‌گذاری در کشور را بعد از تحریم برای MTN فراهم کردیم. با توجه به توانایی‌های کشورمان در ارائه خدمات به دیگر کشورها شبکه ملی اطلاعات مهم‌ترین پروژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم بود و ما از ابتدای سال سوم فعالیت خود به این نتیجه رسیدیم که بدون حضور بخش خصوصی نمی‌توانیم اجرای شبکه ملی اطلاعات را به راحتی جمع کنیم و این بخش باید در اجرای شبکه‌ ملی اطلاعات به ما کمک کند.

وی در این راستا گفت: استفاده از محصولات داخل مهم است. اینکه شما با اپلیکیشن‌ها و محصولات داخلی کار می‌کنید بسیار خوب است. با دانشگاه شریف قراردادی برای محصول تولید شده در بخش ذخیره‌سازی امضا کرده‌ایم و امیدواریم محصولات خوب ایرانی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات را شاهد باشیم. تا بازار فراهم نباشد تولید صورت نمی‌گیرد و تا تولید نباشد اشتغال به وجود نخواهد آمد. یکی از نقاط قوت ایرانسل که می‌توان به آن اشاره کرد نوآوری این شرکت و ارتباط با دانشگاه و مراکز علمی است که می‌تواند آینده این شرکت را تأمین کند.

از دیگر نکات ذکر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رشد چند برابری در بخش‌های گونانون ارتباطات بود. به گفته وی ایرانسل در قسمت‌های مختلف ارتباطی به دستاوردهای خوب و مهمی رسیده است و در برخی از بخش‌های ارتباطی به رشد 20 برابری دست یافته استواعظی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که این روزها با آن سروکار داریم ایجاد شغل برای جوانان می‌باشد. با رونمایی از بیست و سه پروژه‌ای که امروز شاهد آن هستیم می‌توان مشکلات شغل جوانان را در کشور حل کرد. باید با سرمایه‌گذاری، بستر فعالیت و کار را برای جوانان فراهم کنیم، این بستر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

ما باید سالی 955 هزار شغل فراهم کنیم که برای رسیدن به این آمار نیازمند حضور سرمایه‌گذاران خارجی هستیم. اگر وارد جذب سرمایه‌گذاران خارجی نشویم، برای اشتغال به مشکل می‌رسیم. امروز اینترنت و دیگر خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت توسعه صنعت و بحث انقلاب چهارم صنعتی در اختیار حوزه فناوری اطلاعات است و نباید تنها به بخش خودمان فکر کنیم بلکه باید پیشرفت صنعت را در نظر داشته باشیم. در وزارت ارتباطات و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باید به فکر این باشیم که بتوانیم خدمات به بخش صنعت ارائه دهیم.

واعظی ضمن اشاره به مشکلات موبایل در مناطق مرزی و روستایی به دو اپراتور دیگر برای رفع این مشکل تاکید کرد و به آنها یادآوری کرد که با دقت و تمرکز بیشتری این مسائل را پیگیری کنند و در این مناطق سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهنددر پایان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سیاست ایرانسل در کاهش تعرفه‌ها سخن گفت و از آنها خواست تا با ارائه تعرفه‌های ترکیبی و تسهیلات بیشتر به مردم ،آنها را برای استفاده بهتر و بیشتر از موبایل و اینترنت ترغیب کنند

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 262 تاريخ : پنجشنبه 7 شهريور 1398 ساعت: 14:13

بر اساس گزارش های اعلام شده،بعد از فعالیت اپراتورهای تلفن همراه ایرانی از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل و غیره در کشور عراق در جهت پوشش سرویس های خود برای کلیه زائرین در اربعین حسینی،هر یک از اپراتورها برای رفاه حال کاربران خود امکانات و خدمات بیشتری را عرضه کردند.

عرضه اینترنت رایگان در اربعین حسینی توسط ایرانسل

این اپراتور از عرضه اینترنت رایگان روزانه به زائرین اربعین حسینی (ع) به مدت ۱۴ روز خبر داده است به طوری که زائرینی که مشترک ایرانسل هستند ، می‌ توانند بدون نیاز به داشتن شارژ در حساب‌ خود ، از اینترنت رایگان روزانه ایرانسل بهره مند شوند.
باید بدانید که شرکت ایرانسل یک موقعیت استثنایی را برای کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه اربعین ایرانسل ، قابل استفاده برای همه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری و شامل ۵ مگابایت دیتای روزانه رایگان است که در سراسر کشور عراق و بدون لازم بودن اینکه در نقطه ‌ای خاص یا ثابت حضور داشته باشند قابل استفاده می باشد. از این رو مشترکین ایرانسل می‌ توانند از این طریق ، به راحتی و با استفاده از نرم ‌افزارهای پیام‌ رسان با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و مکالمه صوتی ، گفت و گوی متنی و ارسال فایل انجام دهند.

البته ایرانسل به مشترکین خود توصیه می ‌کند تا قبل از خارج شدن از کشور ، حتما امکان رومینگ سیم‌ کارت خود را با شماره گیری کد دستوری #۸*۱۱۱* فعال نمایند. همچنین لازم است تا مشترکین ایرانسل ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند ، رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی خود فعال نمایند. گفتنی است با توجه به اینکه اپراتورهای فعال در کشور عراق از فناوری شبکه نسل دوم و نسل سوم تلفن همراه پشتیبانی می ‌کنند ، لازم است تا کاربران تنظیمات گوشی خود را بر روی (WCDMA/GSM Auto) تنظیم نمایند

.مشترکین ایرانسل می‌ توانند برای فعالسازی این پیشنهاد ویژه ، کد دستوری #۸*۱۱۱* (ستاره ۱۱۱ ستاره ۸ مربع)  را در ایران یا عراق شماره گیری نمایند. گفتنی است فعالسازی پیشنهاد ویژه اربعین ایرانسل رایگان می باشد و نیازی به داشتن شارژ در حساب ایرانسل ندارد و استفاده از آن صرفا در کشور عراق و از تاریخ ۲۰ آبان تا ۳ آذرماه ۱۳۹۵ به مدت دو هفته امکانپذیر می باشد.
 

 
ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 257 تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت: 15:04

با توجه به گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور دوم کشور،شهر مشهد نخستین شهری که در ایران با بهره برداری از شبکه LTE ایرانسل، همراه با آخرین فناوری ارتباطی روز دنیا تحت پوشش نسل چهارم فناوری موبایل لقب گرفت.کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل از این به بعد به کمک سیم کارت های جدید  Usim میتوانند از کلیه خدمات نسل چهارم به عنوان نسل جدید اینترنت استفاده نمایند.

رونمایی ایرانسل از سیم کارت های نسل چهارم در مشهد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

مدیر عامل ایرانسل افزود اپراتور دوم بیش از تعهدات خود را تحت پوشش قرار داده است و برای پوشش جاده ای بیش از ۲۱۰/۶ درصد و برای پوشش جمعیتی بیش از ۸/۱ درصد از تعهدات خود جلوتر است.

در این مراسم علیرضا قلمبر دزفولی ، مدیر عامل ایرانسل خاطرنشان کرد: اولین شبکه LTE سال ۲۰۰۹ و پس از آن سال ۲۰۱۱ در کره و اکنون در سال ۲۰۱۴ در ایران راه اندازی گشته است و از مهمترین مزایای آن امکان پهنای باند بیشتر ، توانایی ارسال و دریافت فایل های با حجم بالاتر در زمان کمتر ، بهبود زمان پاسخگویی ارتباطات در لحظه (RealTime) و بهبود کیفیت شبکه حین حرکت سریع نام برد. همچنین وی افزود سرعت دانلود در شبکه 4G بین ۱۰ تا ۴۰ Mbps و سرعت آپلود بین ۱ تا ۱۵ Mbps و مدت زمان پاسخگویی را بین ۵۰ ms  تا ۱۵۰ ms عنوان کرد.

با استفاده از خدمات 4G امکان ارسال و دریافت تصاویر با کیفیت بالا ، بازی برخط و بدون تاخیر ، استفاده بدون کاهش کیفیت برای چند کاربر همزمان و استفاده از برنامه های کاربردی فعال روی بستر اینترنت باکیفیت عالی ، فراهم گشته است. همزمان با راه اندازی 4G در مشهد مقدس ، مودم های مبتنی بر 4G ایرانسل با پشتیبانی از GPRS ، EDGE ، 3G و 4G با توجه به محدودیت تلفن های همراه که LTE را پشتیبانی می نمایند برای دسترسی به تمامی قابلیت های 4G با هزینه بسیار کمتر در دسترس کاربران قرار گرفت.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 295 تاريخ : يکشنبه 3 شهريور 1398 ساعت: 19:31